fysio unleashin tarina

Mistä Fysio Unleashin tarina sai alkunsa?

Fysio Unleash tarjoaa fysioterapiaa, hierontaa, fysiikka-, hyvinvointi- ja liikkuvuusvalmennusta suurella sydämellä kaikenikäisille pääkaupunkiseutulaisille ja koiraurheilijoille.

Fysio Unleashin takana on Kaisa Urbanus, yrittäjä, fysioterapeutti, ulkoilmaihminen ja koiraurheilija.  Fysio Unleash sai alkunsa  lenkkipolulla mieleen juolahtaneesta ajatuksesta, että olisi huikean antoisaa yhdistää omat kiinnostuksen ja suuren intohimon kohteet;  fysioterapia, ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi ja koiraurheilu. Koiraurheilijoiden fysiovalmennuksia aloin pyörittämään rakkaudesta lajiin jo fysioterapian opiskeluaikoina, mutta varsinainen fysioterapian vastaanotto avasi ovensa toukokuussa 2019. Fysioterapian kautta oma ajatusmaailmani ihmisen hyvinvoinnista on mullistunut täysin ja olen erityisen onnellinen siitä, että saan työssäni auttaa muita. Se tekee työstäni merkityksellistä.

Koiraurheilijana koen, että koiraurheilu on antanut minulle paljon ja toisaalta fysioterapian maailmalla on myös paljon annettavaa koiraurheilulle. Fysio Unleashin tavoitteena on myös edistää suomalaista koiraurheilua ja auttaa fysioterapeuttina koiraurheilijoita matkalla kohti omia tavoitteitaan.

me

Fysioterapeutti ja kaksi karvaista työhyvinvointi-vastaavaa
    Eva Bean

Eva Bean